Začínáš s e-shopem? Tohle jsou kroky, které ti ušetří čas, nervy i peníze

Spustit e-shop dnes zvládneš za víkend. Ale co dál?
Mnoho začátečníků zbytečně pálí peníze za reklamu, která nefunguje, nebo řeší, jaký plugin na faktury, místo toho, aby přemýšleli, pro koho prodávají a proč by si měl zákazník vybrat právě je. A když už se do marketingu pustí, nevědí, kde začít.

V této přednášce ti během 30 minut naservíruju to nejdůležitější, co by si měl každý e-shopař vyjasnit ještě před prvním klikem na "Spustit kampaň". A ukážu základní praktiky pro malé e-shopy, jak uspět v marketingu.

👉 Dozvíš se:

- Jak si ujasnit, kdo je tvůj zákazník a proč mu máš co říct
- Jak poznat, že jsi připraven na reklamu
- Jak se odlišit v moři stejných produktů a e-shopů
- Proč “mít e-shop” není to samé jako “dělat e-commerce”

Komu je přednáška určena?

Tahle přednáška je pro všechny, kteří chtějí vědět, jak úspěšně prodávat na e-shopu, nebo už e-shop mají a chtějí růst.
Josef Řezníček
Včeliště

zakladatel marketingové agentury Včeliště