Registrovaných přednášek: 4
  • 1 author
    Michal Pospiech Displio, s.r.o.

    Jak vést full-remote tým....a nezbláznit se!

    Remote nemusí znamenat chaos! Jak postavit a řídit plně vzdálený tým tak, aby šlapal efektivněji než lidi v jedné kanceláři....a nezbláznit se?…
    Byznysové téma

    Jak vést full-remote tým....a nezbláznit se!

    Remote nemusí znamenat chaos! Jak postavit a řídit plně vzdálený tým tak, aby šlapal efektivněji než lidi v jedné kanceláři....a nezbláznit se?
    Sdílím zkušenosti z Displia – SaaS startupu, který s pětičlenným remote týmem došel od nuly přes launch až k investici. Co funguje, co nás málem zabilo a jak na komunikaci, důvěru i produktivitu, když se nikdy nepotkáte u kávovaru? Praktické tipy, reálné fuckupy a osvědčené postupy pro každého, kdo chce vést úspěšný tým na dálku – a nepřijít u toho o rozum.

    Komu je přednáška určena?

    Pro zakladatele startupů, team leadery, manažery a všechny, kdo chtějí vést efektivní full-remote tým – a nezbláznit se z toho. Nejen pro IT firmy!
  • 2 author
    Richard Krajník Sázíme Česko

    Jak postavit firmu na 500 let?

    Jako společnost už jsem pochopili, že peníze asi vydělat umíme. Jaké problémy nás tedy přesahují? Jaký odkaz chceme zanechat ve světě? A proč jsou…
    Byznysové téma

    Jak postavit firmu na 500 let?

    Jako společnost už jsem pochopili, že peníze asi vydělat umíme. Jaké problémy nás tedy přesahují? Jaký odkaz chceme zanechat ve světě? A proč jsou nejúspěšnější ty firmy, které řeší ty nejtěžší společenské otázky?

    Komu je přednáška určena?

    CEO, vizionáře a lidi, kteří chtějí měnit svět k lepšímu.
  • 3 author
    Václav Jung Eudai Associates

    Scenario Planning

    Moderni metodika pro strategicke planovani v nejistych dobach, anebo pracujte s popisem hlavnich trendu a nejistot ve vasem businessu, vypracujte si…
    Byznysové téma

    Scenario Planning

    Moderni metodika pro strategicke planovani v nejistych dobach, anebo pracujte s popisem hlavnich trendu a nejistot ve vasem businessu, vypracujte si mozne scenare vyvoje, jejich pravdepodobnost a najdete klicove faktory ktere rozhodnou o tom kdo uspeje, popiste si kompetence (znalosti, dovednosti a pristup) ktete budete potrebovat jako jednotlivci, tym a firma.

    Komu je přednáška určena?

    Majitele, reditele a manazeri libovolnych podniku, ale i jednotlivci a male tymy kteri se potrebuji rozhodovat v dobach nejistoty.
  • 4 author
    Ondřej Vácha Marketingová agentura Future Tales

    Marketingová strategie na steroidech: Jak ji vytvořit a proč ji potřebujete!

    Kolik firem skutečně pracuje se strategickým plánem svého marketingu? Mnoho podniků spoléhá na nárazové kampaně, intuitivní rozhodování a pocit…
    Byznysové téma

    Marketingová strategie na steroidech: Jak ji vytvořit a proč ji potřebujete!

    Kolik firem skutečně pracuje se strategickým plánem svého marketingu? Mnoho podniků spoléhá na nárazové kampaně, intuitivní rozhodování a pocit „nějak to půjde“. Jenže bez pevného základu, jasných cílů a dlouhodobého plánu může marketing spíš připomínat řízení auta bez mapy – jedete, ale kam? A za jakou cenu?

    🔎 Co vás na přednášce čeká?
    ✅ Proč by každá firma měla mít marketingovou strategii (i když si myslí, že ji nepotřebuje).
    ✅ Jaké klíčové prvky tvoří úspěšnou strategii – od analýzy trhu po komunikační kanály.
    ✅ Jak dlouho trvá strategii vytvořit a kolik lidí se na ní podílí.
    ✅ Jak to děláme my – pohled do zákulisí tvorby strategie v naší agentuře.
    ✅ Jak zapojujeme AI do procesu a proč už dnes umělá inteligence hraje v marketingu klíčovou roli.

    Ukážeme si praktický proces, díky kterému si odnesete jasnou představu o tom, co všechno by měla vaše strategie obsahovat, jak ji efektivně vytvořit a jak ji adaptovat v dynamickém prostředí dnešního trhu.

    📢 Tahle přednáška je pro všechny, kdo chtějí posunout svůj marketing z chaosu k výsledkům. Přijďte, bude to praktické, otevřené a bez zbytečných omáček. Těším se na vás!

    Komu je přednáška určena?

    Pro každého, kdo se podílí na růstu firmy – ať už pracujete v marketingu, obchodu, nebo jste součástí vedení společnosti. Pokud chcete pochopit, jak si vytvořit smysluplnou marketingovou strategii, která přináší reálné výsledky, tahle přednáška je pro vás.

    📢 Žádné teorie, jen praxe. Přijďte, poslechněte si reálné zkušenosti a odneste si konkrétní tipy, které můžete ihned aplikovat. Těším se na vás! 🚀