Registrovaných přednášek: 39
  • 1 author
    Edita Dostálová Bluetero & Redbit

    Jak (ne)pojmenovat svoji firmu, značku nebo projekt. 10 tipů a fuckupů.

    Ukážu vám, jak přemýšlet nad jménem projektu, firmy nebo názvu osobní značky. Podělím se s vámi nejen o své osobní fuckupy i úspěchy při výběru…
    Byznysové téma

    Jak (ne)pojmenovat svoji firmu, značku nebo projekt. 10 tipů a fuckupů.

    Ukážu vám, jak přemýšlet nad jménem projektu, firmy nebo názvu osobní značky.
    Podělím se s vámi nejen o své osobní fuckupy i úspěchy při výběru jména značky.
    Dostanete praktický postup i otázky, které si položit dřív, než se zamilujete do špatného jména, které budete muset v budoucnu bolestivě rebrandovat.

    Komu je přednáška určena?

    - (budoucí) majitelé firem
    - (budoucí) podnikatele a freelancery
    - milovníky budování značek
    - tvůrčí lidi, co chtějí budovat něco zapamatovatelného
    nebo pro zvídavce, kteří rádi přemýšlí a jdou do hloubky
    33 hlasů
  • AI AI AI AI AI AI AI AI AI AI AI

    Svět prochází největší změnou ve své historii. Jazykové modely mění způsob, jakým pracujeme, píšeme, tvoříme, hledáme. Pojďme společně odhalit, jak…
    Osobní rozvoj

    AI AI AI AI AI AI AI AI AI AI AI

    Svět prochází největší změnou ve své historii. Jazykové modely mění způsob, jakým pracujeme, píšeme, tvoříme, hledáme. Pojďme společně odhalit, jak skutečně fungují, abychom dokázali využít jejich plný potenciál. Žádné pohádky o magické umělé inteligenci - jen praktické pochopení technologie, která může výrazně zefektivnit vaši práci.

    Kompletní průvodce světem AI. To podstatné, co potřebujete vědět.

    Komu je přednáška určena?

    Pro každého, kdo chce být ještě za dva roky relevantní :-)
    31 hlasů
  • 3 author
    Martin Semerád Nabroušenej (mentální) kouč

    Konec zahlcení a prokrastinace: Jak si stanovit cíle, který tě budou motivovat samy

    Znáš ten pocit, že se furt točíš v kruhu, honíš termíny a nevíš, k čemu to celý vlastně je? Je to na kokos, co? Bez pořádně nastavenýho cíle prostě…
    Osobní rozvoj

    Konec zahlcení a prokrastinace: Jak si stanovit cíle, který tě budou motivovat samy

    Znáš ten pocit, že se furt točíš v kruhu, honíš termíny a nevíš, k čemu to celý vlastně je? Je to na kokos, co?

    Bez pořádně nastavenýho cíle prostě bloudíš jak v mlze ve vánici v Krkonoších a postupně ztrácíš i tu poslední kapku motivace. Stres je tvůj denní chleba a většinu času promarníš bejkárnama, zatímco tvůj život se nikam neposouvá.

    Teď si ale představ, že se každý ráno vzbudíš a přesně víš, co chceš dělat a kam to celý směřuje. Žádný "co kdybych" nebo "možná bych měl". Prostě to víš!

    Máš energii, protože nemusíš každou hodinu znova přemejšlet, jestli děláš správnou věc. Už žádný zbytečný stresování. Místo toho máš v hlavě jasno a pravidelně oslavuješ, když se ti daří blížit se k tomu cíli.

    Můj workshop *doplnit název varianty workshopu* je jako kompas, co ti ukáže směr, abys nemusel bloudit.

    Během našeho setkání ti ukážu,

    - jak rozlišit, co fakt chceš a na čem ti záleží,
    - jak si nastavit cíle, který mají ducha,
    - a pochopíš, proč se ti někdy nechce dělat ani hovno a jindy hory přenášíš.

    Workshop jsem postavil na věcech, který fakticky fungujou a nejsou to žádný ezo kecy. Mám to podložený vědou o motivaci a sebeřízení. V tomhle tématu jedu už skoro deset let a používám ty techniky sám na sobě.

    Tak se ke mně přidej a pojď svoji vizi proměnit v realitu. Krok za krokem, bez výmluv a s radostí, že konečně víš, kam kráčíš.

    Komu je přednáška určena?

    Nastavuješ si někdy cíle?

    Jakýkoliv. Ať už typu dneska to dodělám nebo budu chodit 3x týdně do fitka nebo chci v životě být spokojený. Jestli jsi takovou nebo podobnou větu už někdy řekl, tak tahle přednáška je přesně pro tebe! Cíl je, aby až tu větu řekneš znova, tak aby se prostě stala realitou.
    29 hlasů
  • 4 author
    Dominika Kostrhonová Bluetero s.r.o.

    Jak si vytvořit vlastního AI influencera

    Představíme vám proces tvorby AI influencera. Pokryjeme jak technické, tak osobnostní aspekty, které jsou oba stejně důležité. Celý proces bude…
    Byznysové téma

    Jak si vytvořit vlastního AI influencera

    Představíme vám proces tvorby AI influencera. Pokryjeme jak technické, tak osobnostní aspekty, které jsou oba stejně důležité. Celý proces bude vysvětlovat duo, které tvoří vlastní AI influencerku BlueTerku, kterou tvoří pro nový projekt Bluetero.

    Komu je přednáška určena?

    Pro markeťáky, zvědavce, ai nadšence.
    27 hlasů
  • 5 author
    Ondřej Vácha Marketingová agentura Future Tales

    Marketingová strategie na steroidech: Jak ji vytvořit a proč ji potřebujete!

    Kolik firem skutečně pracuje se strategickým plánem svého marketingu? Mnoho podniků spoléhá na nárazové kampaně, intuitivní rozhodování a pocit…
    Byznysové téma

    Marketingová strategie na steroidech: Jak ji vytvořit a proč ji potřebujete!

    Kolik firem skutečně pracuje se strategickým plánem svého marketingu? Mnoho podniků spoléhá na nárazové kampaně, intuitivní rozhodování a pocit „nějak to půjde“. Jenže bez pevného základu, jasných cílů a dlouhodobého plánu může marketing spíš připomínat řízení auta bez mapy – jedete, ale kam? A za jakou cenu?

    🔎 Co vás na přednášce čeká?
    ✅ Proč by každá firma měla mít marketingovou strategii (i když si myslí, že ji nepotřebuje).
    ✅ Jaké klíčové prvky tvoří úspěšnou strategii – od analýzy trhu po komunikační kanály.
    ✅ Jak dlouho trvá strategii vytvořit a kolik lidí se na ní podílí.
    ✅ Jak to děláme my – pohled do zákulisí tvorby strategie v naší agentuře.
    ✅ Jak zapojujeme AI do procesu a proč už dnes umělá inteligence hraje v marketingu klíčovou roli.

    Ukážeme si praktický proces, díky kterému si odnesete jasnou představu o tom, co všechno by měla vaše strategie obsahovat, jak ji efektivně vytvořit a jak ji adaptovat v dynamickém prostředí dnešního trhu.

    📢 Tahle přednáška je pro všechny, kdo chtějí posunout svůj marketing z chaosu k výsledkům. Přijďte, bude to praktické, otevřené a bez zbytečných omáček. Těším se na vás!

    Komu je přednáška určena?

    Pro každého, kdo se podílí na růstu firmy – ať už pracujete v marketingu, obchodu, nebo jste součástí vedení společnosti. Pokud chcete pochopit, jak si vytvořit smysluplnou marketingovou strategii, která přináší reálné výsledky, tahle přednáška je pro vás.

    📢 Žádné teorie, jen praxe. Přijďte, poslechněte si reálné zkušenosti a odneste si konkrétní tipy, které můžete ihned aplikovat. Těším se na vás! 🚀
    25 hlasů
  • 6 author
    Jan Kubíček Jan Kubíček

    Vyjednávání PRAKTICKY: Běžné omyly a jak se jim vyhnout

    Chtěli byste se umět dohodnout s kýmkoli? Přijďte se dozvědět, jak zlepšit svoje vyjednávací dovednosti. Co dělat ve chvíli, kdy máte jasný cíl:…
    Byznysové téma

    Vyjednávání PRAKTICKY: Běžné omyly a jak se jim vyhnout

    Chtěli byste se umět dohodnout s kýmkoli? Přijďte se dozvědět, jak zlepšit svoje vyjednávací dovednosti.
    Co dělat ve chvíli, kdy máte jasný cíl: vyjednat si co nejlepší podmínky?

    Přednáška přesahuje rámec učebnic a výukových videí. Budu vycházet ze zkušeností s vyjednáváním na globálních soutěžích, se studenty z Číny, s topmanažerem z Rumunska i s AI botem z Austrálie.

    Společně probereme, co ve vyjednávání funguje a na co si dát pozor.

    Proč byste měli chtít umět vyjednávat? Abyste uměli:
    • dohodnout co nejlepší řešení, když se s někým neshodujete
    • zajistit si výhodné podmínky spolupráce v čemkoli
    • vyjednat si lepší odměnu
    • dohodnout se i s lidmi, kteří jsou neústupní

    Zlepšení komunikačních dovedností vám přinese klíčovou změnu v životě: naučíte se konflikty vnímat jako příležitosti.

    Honza Kubíček se jako student zúčastnil 13 mezinárodních vyjednávacích soutěží a prošel si cestu od neúspěchů k úspěchům. V posledních letech na těchto soutěžích dělá hodnotitele a pořádá tréninky vyjednávání pro studenty, jednotlivce i firmy. Pravidelně vyjednává všude, kde to může prospět. Vyjednávání mu zlepšilo život – a proto chce, aby zlepšilo život i ostatním :)

    Komu je přednáška určena?

    Podnikatelé, koordinátoři, manažeži, projekťáci, poradci
    25 hlasů
  • 7 author
    Petra Dolejšová Bez paragrafu s.r.o.

    Od pohrdání po závislost: Proč Disneyland nepotřebuje marketing?

    Taky si myslíte, že Disneyland = plyšáci? A věděli jste, že nemůžete být dál od pravdy? Co stojí za myšlenkou Disneylandu? Proč tam jet bez dětí? V…
    Byznysové téma

    Od pohrdání po závislost: Proč Disneyland nepotřebuje marketing?

    Taky si myslíte, že Disneyland = plyšáci? A věděli jste, že nemůžete být dál od pravdy?
    Co stojí za myšlenkou Disneylandu? Proč tam jet bez dětí? V čem je Disney mým vzorem? Co si od něj vzít do vašeho byznysu? A proč si jen on může dovolit webovky, u kterých dva týdny prosíte, jestli si od vás ty peníze vezmou?

    Upozornění: tato přednáška vyvolává závislost a nemalé dopady na rodinný rozpočet

    Komu je přednáška určena?

    Pro každého, kdo potřebuje osobní nebo byznysovou vzpruhu
    24 hlasů
  • 8 author
    Lubor Malý WORKOHOLIX

    Je konkurence kámoš? O (ne)smyslu spolupráce mezi firmami, které loví ve stejném rybníku.

    V některých oborech se konkurenti pomlouvají, v jiných si posílají zakázky. Co je lepší? A proč to vůbec řešit? Přednáška o tom, jak může vypadat…
    Osobní rozvoj

    Je konkurence kámoš? O (ne)smyslu spolupráce mezi firmami, které loví ve stejném rybníku.

    V některých oborech se konkurenti pomlouvají, v jiných si posílají zakázky. Co je lepší? A proč to vůbec řešit? Přednáška o tom, jak může vypadat spolupráce mezi firmami, které na první pohled bojují o stejné klienty – a co to přináší (nebo bere). Společně se podíváme na to, jestli je konkurence nutné zlo, nebo příležitost k růstu.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kteří se pohybují v konkurenčním prostředí – ať už o spolupráci s konkurencí nikdy nepřemýšleli, mají z ní obavy, vnitřně je konkurence štve, nebo vlastně ani neví, co dělá. Přednáška je pro každého, kdo chce otevřeně diskutovat o tom, jestli spolupráce s „těmi druhými“ může dávat smysl.
    23 hlasů
  • 9 author
    Jiří Krejčík JIRKONT s.r.o.

    Jak zařídit, aby nás generativní AI platformy měly rády?

    🚀 Zjistěte, jak se zalíbit generativním AI platformám a získat díky nim větší návštěvnost na svůj web. 🔍 Google, Seznam a další klasické vyhledávače…
    Byznysové téma

    Jak zařídit, aby nás generativní AI platformy měly rády?

    🚀 Zjistěte, jak se zalíbit generativním AI platformám a získat díky nim větší návštěvnost na svůj web.

    🔍 Google, Seznam a další klasické vyhledávače samozřejmě nikam nemizí. Musíme však být připraveni na to, že se rychle objevují nové platformy, na kterých uživatelé stále častěji zjišťují informace. Podle odhadů se začátkem roku 2026 přesune až 25 % vyhledávacích dotazů z klasického Googlu do generativních AI vyhledávání.

    🤖 U některých našich klientů už teď vidíme významný podíl návštěvnosti, která přichází z generativních AI platforem, jako jsou ChatGPT, Perplexity, Gemini, Copilot či Google AI Overviews.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kdo mají vlastní web nebo se o weby starají a chtějí držet krok s trendy v digitálním světě.
    22 hlasů
  • 10 author
    Petra Sováková značka Petra AIR

    Stres management - dá se nemoc moderní doby řídit??

    Co je to ten stres management? Dá se stres řídit? Jak to, že někdo dělá nelogická rozhodnutí? Jak se sebou mohu pracovat, pokud jsem na zkoušce a…
    Osobní rozvoj

    Stres management - dá se nemoc moderní doby řídit??

    Co je to ten stres management? Dá se stres řídit?

    Jak to, že někdo dělá nelogická rozhodnutí? Jak se sebou mohu pracovat, pokud jsem na zkoušce a všechno učení se mi vykouřilo z hlavy?

    Co dělat, když mám práce nad hlavu a nevím si s tím rady? A jak to souvisí s tím, jak funguje náš mozek???

    Na tyto i další zvídavé otázky Vám odpovím během dvaceti minut. Bude to nášup, bude to rychlé a věřím, že si z toho každý z vás něco odnese do svého "obyčejného" pracovního či osobního života. Ono totiž i malá změna v nastavení mysli (mindsetu) může přinést velkou změnu v našem každodenním životě. Vždyť podle studie máme 90% myšlenek každý den stejným... Co kdybychom to zkusili jinak? :-)

    A co Vy - přidáte se?

    Komu je přednáška určena?

    Přednáška je určena pro ty, kteří se někdy ocitli pod stresem a rádi by věděli, co s tím můžou dělat. Ano, takže de facto pro 99% naší západní (či středoevropské) populace 🤩 Doporučeno 11 z 10 studentů či manažerů 😅
    22 hlasů
  • 11 author
    Pavol Hejný Promptbook

    GPT, Claude, Gemini, Deepseek, Llama, 4.0, 0.1, 0.3, fine-tuning, RAG, MCP, embedding… 🤯

    Před dvěma lety býval svět jednoduchý: Pokud jste vyvíjeli jazykovou aplikaci, například chatbota, nejlepší model byl GPT-3, a později GPT-4. To se…
    Technické téma

    GPT, Claude, Gemini, Deepseek, Llama, 4.0, 0.1, 0.3, fine-tuning, RAG, MCP, embedding… 🤯

    Před dvěma lety býval svět jednoduchý:
    Pokud jste vyvíjeli jazykovou aplikaci, například chatbota, nejlepší model byl GPT-3, a později GPT-4.

    To se ale změnilo.

    Dneska žijeme v záplavě modelů, protokolů a technologií, které je potřeba správně vybrat, nakombinovat a nastavit.

    Ukážu vám, proč pro svou aplikaci nepotřebujete "Claude-3.7 Sonnet s MCP serverem a preembedovanou znalostní bází," ale spíše "kreativního právníka, který zná pracovní právo a rozumí etickému kodexu vaší firmy."

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kteří chtějí AI integrovat do svých aplikací a procesů, a nechtějí být AI/ML inženýry.
    22 hlasů
  • 12 author
    Lída Charvátová Lída Charvátová

    Jak posilovat svou psychickou odolnost a vychovat odolné děti

    Doba je náročná. Změny se na nás hrnou v rychlém tempu ze všech stran tak, že je náš mozek nestíhá vstřebávat. Když jste ještě navíc single rodič a…
    Osobní rozvoj

    Jak posilovat svou psychickou odolnost a vychovat odolné děti

    Doba je náročná. Změny se na nás hrnou v rychlém tempu ze všech stran tak, že je náš mozek nestíhá vstřebávat. Když jste ještě navíc single rodič a vychováváte digitální puberťáky, kterým občas vůbec nerozumíte, je to velká výzva!

    Rozhodla jsem se, že svým synům předám hlavně schopnost se orientovat v dnešním světě, prosadit se, dohodnout se a nebát se cestovat do cizích zemí. Díky cestování a dobrovolnictví přes WOOF a Workaway jsme poznali skvělé lidi a kluci zjistili, že zvládnou situace, do kterých by se běžně nedostali. Třeba strávit noc v parku uprostřed města jako bezdomovec.

    Pozitivní disciplína mi pomáhá používat jiný styl výchovy, než na který jsem byla z domova zvyklá. Syny stejně jako sebe krok za krokem vystavuju neznámým a nepříjemným situacím, aby uměli překonat překážky a zvládli psychickou zátěž.

    S radostí pozoruju pokroky. Vyplatí se to!

    Přijďte načerpat tipy pro sebe a svou rodinu.

    Komu je přednáška určena?

    Hlavně pro rodiče malých dětí i pro ty, co berou mají občas rádi nepohodlí.
    21 hlasů
  • 13 author
    Lucie Kirchner Lucie Kirchner

    Jak rozjet BYZNYS, který vám SEDNE a NEVYHOŘET!

    Hledáte byznys šitý na míru vašim potřebám: Objevte svůj ideální podnikatelský model! Ukážu vám, jak rozjet vlastní byznys nebo nastartovat kariéru,…
    Byznysové téma

    Jak rozjet BYZNYS, který vám SEDNE a NEVYHOŘET!

    Hledáte byznys šitý na míru vašim potřebám: Objevte svůj ideální podnikatelský model! Ukážu vám, jak rozjet vlastní byznys nebo nastartovat kariéru, která vás skutečně naplňuje. Získáte jasnou kariérní vizi a konečně budete dělat to, co vás baví. Dostanete osvědčené nástroje a metody, které vám pomohou najít smysl a dosáhnout svých pracovních cílů v souladu s vlastním nastavením.

    Komu je přednáška určena?

    Začátečníky v kariéře a podnikání: Kdo hledají pomoc s prvními kroky a směřováním.
    Ty, kteří chtějí změnit kariéru: Kdo se chtějí posunout na novou profesní cestu.
    Podnikatele: Kdo chtějí rozvíjet svůj byznys a dosahovat lepších výsledků.
    Profesionály: Kdo chtějí posunout svou kariéru na další úroveň.
    Všechny, kteří hledají smysl a naplnění v práci.
    21 hlasů
  • 14 author
    Karel Dytrych Freelo & Váš Hosting

    Jak mě změnilo setkání s mexickými hrdlořezy 🇲🇽

    Vezmu vás na cestu po mexiku, kde nás přepadl dav mexických hrdlořezů. Jak mě tento zážitek změnil? Co všechno se muselo posrat a podařit? A co si z…
    Osobní rozvoj

    Jak mě změnilo setkání s mexickými hrdlořezy 🇲🇽

    Vezmu vás na cestu po mexiku, kde nás přepadl dav mexických hrdlořezů. Jak mě tento zážitek změnil? Co všechno se muselo posrat a podařit? A co si z toho vzít do byznysu?

    Komu je přednáška určena?

    Pro každého, kdo se chce pobavit :)
    20 hlasů
  • 15 author
    Martin Dostál Kurz přežití 196 hodin p.s.

    Křesání křesadlem - workshop

    Zapalovače dnes máme skoro všichni, ale co když dojde plyn nebo je mokro? Křesadlo může být spolehlivým pomocníkem – když víte, jak na něj. V tomto…
    Osobní rozvoj

    Křesání křesadlem - workshop

    Zapalovače dnes máme skoro všichni, ale co když dojde plyn nebo je mokro? Křesadlo může být spolehlivým pomocníkem – když víte, jak na něj. V tomto praktickém workshopu si ukážeme, kdy je křesadlo výhodnější než běžný zapalovač a kdy se naopak vyplatí sáhnout po jiném zdroji ohně.

    Naučíte se správnou techniku křesání a dozvíte se, jaké materiály fungují nejlépe k zachycení jiskry – od přírodních troudek po moderní alternativy. Krok za krokem si projdeme celý proces rozdělávání ohně pomocí křesadla – ať už jste v lese, na táboře, nebo na survival výpravě.

    Součástí přednášky jsou i praktické ukázky a možnost si vše osobně vyzkoušet. Přijďte si osvojit dovednost, která se neztratí – a to doslova.

    Komu je přednáška určena?

    Ti, co si chtějí vyzkoušet něco nového. :-)
    19 hlasů
  • 16 author
    Jan Honza Černý a.k.a. chemiX Váš Hosting

    Jak si vyrobit svojí první deskovku

    Objevte radost z tvorby vlastní deskové hry! Na přednášce se dozvíte, jak fungují herní mechaniky, jak přemýšlet kreativně a jak pomocí jednoduchého…
    Osobní rozvoj

    Jak si vyrobit svojí první deskovku

    Objevte radost z tvorby vlastní deskové hry! Na přednášce se dozvíte, jak fungují herní mechaniky, jak přemýšlet kreativně a jak pomocí jednoduchého prototypování proměnit nápad ve hru. Nebojíme se slepých uliček ani chyb – naopak, bereme je jako součást cesty. Přijďte zjistit, jak snadné a zábavné může být vymyslet vlastní deskovku.

    Komu je přednáška určena?

    pro lidi co si rádi hrají a tvoří
    18 hlasů
  • 17 author
    Michal Pospiech Displio, s.r.o.

    Jak vést full-remote tým....a nezbláznit se!

    Remote nemusí znamenat chaos! Jak postavit a řídit plně vzdálený tým tak, aby šlapal efektivněji než lidi v jedné kanceláři....a nezbláznit se?…
    Byznysové téma

    Jak vést full-remote tým....a nezbláznit se!

    Remote nemusí znamenat chaos! Jak postavit a řídit plně vzdálený tým tak, aby šlapal efektivněji než lidi v jedné kanceláři....a nezbláznit se?
    Sdílím zkušenosti z Displia – SaaS startupu, který s pětičlenným remote týmem došel od nuly přes launch až k investici. Co funguje, co nás málem zabilo a jak na komunikaci, důvěru i produktivitu, když se nikdy nepotkáte u kávovaru? Praktické tipy, reálné fuckupy a osvědčené postupy pro každého, kdo chce vést úspěšný tým na dálku – a nepřijít u toho o rozum.

    Komu je přednáška určena?

    Pro zakladatele startupů, team leadery, manažery a všechny, kdo chtějí vést efektivní full-remote tým – a nezbláznit se z toho. Nejen pro IT firmy!
    17 hlasů
  • 18 author
    Petra Krainová

    GenZ není jediná generace, která musí dospět!

    Všeobecný názor je takový, že GenZ je privilegovaná, nepoužitelná a nepřipravená na práci a na fungování v pracovním kolektivu. Ale stěžuje si na ní…
    Osobní rozvoj

    GenZ není jediná generace, která musí dospět!

    Všeobecný názor je takový, že GenZ je privilegovaná, nepoužitelná a nepřipravená na práci a na fungování v pracovním kolektivu. Ale stěžuje si na ní hlavně generace X a Y. A jak to ve vztazích bývá, tak chyba nikdy není jenom na jedná straně.
    Tohle není přednáška, kde budeme obhajovat a bránit GenZ, vůbec ne. Ale budeme se bavit o jak to udělat, aby všichni chtěli spolupracovat a uměli se domluvit a vzájemně se doplňovat a inspirovat.
    Přednáškou vás provedou zástupci GenX a GenZ.

    Komu je přednáška určena?

    Pro majitele firem, pro manažery, pro všechny, které zajímá téma komunikace a spolupráce.
    17 hlasů
  • 19 author
    Ing. Denáe Rufer Domácí hospic Srdcem, z.ú.

    K smrti dobrá přednáška

    Smrt jako deadline, který nejde odložit. Co lidé říkají o životě a co je pro život důležité. Důležité a nedůležité deadliny. Hospic jako startup…
    Osobní rozvoj

    K smrti dobrá přednáška

    Smrt jako deadline, který nejde odložit. Co lidé říkají o životě a co je pro život důležité. Důležité a nedůležité deadliny.

    Hospic jako startup posledních přání - Hospic není jen místo, kde se čeká na smrt, hospic jako místo, kde se řeší důležité věci, kde se plní ty skutečně důležité přání, které jsme měli plnit během života, ale nebyl prostor. Inspirujte se.

    UX umírání - aneb jak nadesignovat poslední dny života a co si z toho odnést do toho mého „nekonečného“.

    Reklama smrti - jak se prodává služba, kterou nikdo nechce, ale hodně lidí ji potřebuje.

    Jak zvládat konce - v práci, v partnerství, v životě. Jak se k tomu stavět, co řešit.


    Komu je přednáška určena?

    všem smrtelníkům:)
    17 hlasů
  • 20 author
    Martin Kopecký Kopecký Hála & Co., advokátní…

    Nevinný až do daňové kontroly aneb jak podnikat, abyste neskončili jako terč veřejné moci

    Podnikání je dobrodružství. Ale jakmile se ozve “Dobrý den, tady finanční úřad...”, může se z něj stát noční můra. Tahle přednáška není o tom, jak…
    Byznysové téma

    Nevinný až do daňové kontroly aneb jak podnikat, abyste neskončili jako terč veřejné moci

    Podnikání je dobrodružství. Ale jakmile se ozve “Dobrý den, tady finanční úřad...”, může se z něj stát noční můra. Tahle přednáška není o tom, jak obcházet zákony – naopak. Je o tom, jak se vyhnout zbytečným problémům, které si podnikatelé často způsobují nevědomky.

    Advokát Martin Kopecký s letitou praxí v oblasti soudních sporů, transakcí a daňového práva vás provede světem, kde se každý podpis, faktura nebo neškodná dohoda může stát důkazem – proti vám.

    Dozvíte se:
    • Na co si dát pozor v běžném podnikatelském provozu
    • Proč je potřeba dobře poznat své dodavatele i odběratele
    • Jak (ne)komunikovat s úřady, když přijde kontrola
    • Kdy se z omylu stává přestupek nebo trestný čin
    • Jaká preventivní opatření opravdu fungují
    • A proč je prevence levnější než žehlení problémů

    Přednáška je plná praktických příkladů, konkrétních rad a také příběhů “ze života” – protože realita často píše ty nejšílenější scénáře. Přijďte si poslechnout, co všechno nepěkného může podnikatele potkat, a hlavně: jak tomu předejít.

    Komu je přednáška určena?

    Přednáška je určena pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, co si pohlídat, aby se zisk neproměnil v pokuty.
    17 hlasů
  • 21 author
    Jan Piskač 4B Consulting s.r.o.

    Návod na rychlé návody!

    Jak nenaletět šarlatánům na líbivé sliby. Díky sociálním sítím se roztrhl pytel s různými konzultanty, poradci a všeználky, kteří slibují…
    Osobní rozvoj

    Návod na rychlé návody!

    Jak nenaletět šarlatánům na líbivé sliby. Díky sociálním sítím se roztrhl pytel s různými konzultanty, poradci a všeználky, kteří slibují nesplnitelné. Cílem je, z lidí vytáhnout peníze, ať už je to jakákoliv oblast (hubnutí, terapeutická témata, vztahová témata, AI apod.).

    Komu je přednáška určena?

    Širokému spektru posluchačů.
    16 hlasů
  • 22 author
    Pavel Ungr RumRock

    Tyhle rumy nejsou pro starý!

    0 % cukru, 100 % chuti, 1 000 % nadšení. Full frontal rumová party. Možná budou i koktejly! Vše, co jste chtěli vědět a ochutnat u rumů a báli jste…
    Osobní rozvoj

    Tyhle rumy nejsou pro starý!

    0 % cukru, 100 % chuti, 1 000 % nadšení. Full frontal rumová party. Možná budou i koktejly! Vše, co jste chtěli vědět a ochutnat u rumů a báli jste se zeptat. Warm-up party pro barcampovou afterparty. Provází nejlepší rumový markeťák a CEO portálu RumRock, který ví jak být na první pozici a objížídí roky rumové destilérie a festivaly..

    Komu je přednáška určena?

    Pro každého, kdo má rum v srdci nebo alespoň v ruce.
    16 hlasů
  • 23 author
    Jiří Krejčík JiriKrejcik.cz

    10 měsíců na cestě, 20 evropských zemí a 30 000 km s karavanem (auto + přívěs)

    Jaké to je cestovat s dvěma malými dětmi po Evropě s karavanem (auto + přívěs) a u toho pracovat (10 měsíců na cestě, 20 evropských zemí a 30 000 km)…
    Osobní rozvoj

    10 měsíců na cestě, 20 evropských zemí a 30 000 km s karavanem (auto + přívěs)

    Jaké to je cestovat s dvěma malými dětmi po Evropě s karavanem (auto + přívěs) a u toho pracovat (10 měsíců na cestě, 20 evropských zemí a 30 000 km).

    🇩🇪 Německo
    🇫🇷 Francie
    🇪🇸 Španělsko
    🇵🇹 Portugalsko
    🇦🇹 Rakousko
    🇭🇺 Maďarsko
    🇭🇷 Chorvatsko
    🇸🇮 Slovinsko
    🇷🇸 Srbsko
    🇧🇬 Bulharsko
    🇬🇷 Řecko
    🇦🇱 Albánie
    🇲🇰 Makedonie
    🇲🇪 Černá Hora
    🇧🇦 Bosna a Hercegovina
    🇦🇩 Andorra

    Komu je přednáška určena?

    Dovolená za 100 000 Kč na týden jednou za rok v all inclusive resortu také není pro vás? Chcete skloubit práci, rodinu a cestování? Přijďte si na tuto přednášku pro inspiraci.
    15 hlasů
  • 24 author
    Jakub Bouček Dopravce: 🤫

    Proč vlaky nebrzdí?

    V novinách se nezřídka dočtete, že vlak po nehodě ujel ještě několik (kilo)metrů, než se mu podařilo zastavit. Jakto?! Jak je, sakra, možné, že…
    Technické téma

    Proč vlaky nebrzdí?

    V novinách se nezřídka dočtete, že vlak po nehodě ujel ještě několik (kilo)metrů, než se mu podařilo zastavit. Jakto?!

    Jak je, sakra, možné, že žijeme v době, kdy posíláme samořídící auta do vesmíru, umělá inteligence za nás píše anotace přednášek, nosíme hodinky, co nám připomínaj dýchání, máme couvající stíhačky, žáby bušící pěstí do skal a přitom ale nedovedeme vylepšit tak banální věc jako brzdy!

    Povím ti o tom, proč vlaky nebrzdí. A taky proč to nevadí.

    Abych se představil: jsem zkušený ajťák, který před 2 roky odešel na dráhu a teď řídím vlaky. Nákladní vlaky.

    Jsem služebně mladý ucho, a přesto myslím, že jsem za dobu výcviku nasbíral spoustu zajímavostí, které mě upřímně překvapily a možná by mohly i tebe.

    Ty nejzajímavější postřehy jsem shrnul do téhle přednášky.

    Komu je přednáška určena?

    Pro každého. Přednáška bude nanejvýš uvolněná a postavená na zajímavostech úplně obyčejných věcí.

    Nebudu Tě nudit přednáškou o historii železnice, ani ukazovat tisíce fotek vláčků. Nejsem fanatický šotouš a tahle přednáška nebude nic pro šotouše.

    Abych byl fér, tuhle přednášku už jsem před rokem měl na Barcampu v Plzni a tady ji hodlám zopakovat v rozšířené podobě.

    Disclaimer: Přednáška nevyjadřuje názory zaměstnavatele :)

    PS: Ne, nesvezu tě na mašince, promiň. To jednak nesmíme a hlavně u nás vozíme jen nákladní vlaky, takže by ses musel(a) umět velmi přesvědčivě tvářit jako uhlí.
    14 hlasů
  • 25 author
    Blanka Junová Lidé a zdroje s.r.o.

    NAVIGACE PRO ROZHODOVÁNÍ v podnikání i v životě

    Dozvíte se, jaká je mechanika vašeho rozhodování dle metody Human Design. Dozvíte se, jaký způsob rozhodování je pro vás ten správný a jak to využít…
    Osobní rozvoj

    NAVIGACE PRO ROZHODOVÁNÍ v podnikání i v životě

    Dozvíte se, jaká je mechanika vašeho rozhodování dle metody Human Design. Dozvíte se, jaký způsob rozhodování je pro vás ten správný a jak to využít v praxi. Human Design poskytuje překvapivě přesnou mapu pro naše fungování, popisuje náš jedinečný potenciál a cestu, jak jej otevřít; je navigací pro každodennost i pro turbulentní časy, které hýbou společností, firmou i osobním životem.

    Komu je přednáška určena?

    Pro podnikatele a všechny, koho zajímají možnosti, jak se v životě posunout dál.
    14 hlasů
  • 26 author
    Václav Jung Eudai Associates

    Scenario Planning

    Moderní metodika pro strategické plánování v nejistých dobách, anebo pracujte s popisem hlavních trendů a nejistot ve vašem businessu, vypracujte si…
    Byznysové téma

    Scenario Planning

    Moderní metodika pro strategické plánování v nejistých dobách, anebo pracujte s popisem hlavních trendů a nejistot ve vašem businessu, vypracujte si možné scénáře vývoje, jejich pravděpodobnost a najděte klíčové faktory, které rozhodnou o tom, kdo uspěje, popište si kompetence (znalosti, dovednosti a přístup), které budete potřebovat jako jednotlivci, tým a firma.

    Komu je přednáška určena?

    Majitelé, ředitelé a manažeři libovolných podniků, ale i jednotlivci a malé týmy, kteří se potřebují rozhodovat v dobách nejistoty.
    13 hlasů
  • 27 author
    Roman Jasenovec Triangle Family Office

    Jak být finančně gramotný v digitálním světě?

    Jak být finančně gramotný v digitálním světě?“ se zaměří na klíčové kroky k úspěšnému zvládnutí osobních financí v éře moderních technologií.…
    Osobní rozvoj

    Jak být finančně gramotný v digitálním světě?

    Jak být finančně gramotný v digitálním světě?“ se zaměří na klíčové kroky k úspěšnému zvládnutí osobních financí v éře moderních technologií. Projdeme základními principy vytváření rozpočtu a spoření, ukážeme si, jak začít s investicemi a jak efektivně využívat fintech nástroje pro správu peněz. Získáte praktické tipy, jak rozpoznat a vyhnout se online podvodům, nebezpečným investicím a dalším finančním pastem. Všechny informace jsou podány s ohledem na současné digitální trendy a tak, abyste dokázali své finance bezpečně spravovat a dlouhodobě zhodnocovat.

    Komu je přednáška určena?

    Tato přednáška je určena všem, kteří chtějí mít lepší přehled o svých financích a pochopit, jak je efektivně spravovat v současném digitálním prostředí. Ať už jste student, začínající zaměstnanec, zkušený profesionál nebo drobný podnikatel, přednáška vám nabídne praktické tipy, jak udržet peníze pod kontrolou, chránit je před online hrozbami a současně je zhodnocovat. Díky srozumitelnému výkladu a příkladům z reálného života si potřebné informace odnese opravdu každý, kdo chce být finančně gramotný a připravený na výzvy moderního světa.
    13 hlasů
  • 28 author
    Jindřich Pikora Jindřich Pikora

    Vibe Coding: Jak (ne)vyvíjet mobilní aplikaci

    Rychlé prototypování, minimum plánování a hodně kreativity. To je vibe coding – softwarový vývoj, při kterém AI píše kód za tebe. Přednáška bude o…
    Technické téma

    Vibe Coding: Jak (ne)vyvíjet mobilní aplikaci

    Rychlé prototypování, minimum plánování a hodně kreativity. To je vibe coding – softwarový vývoj, při kterém AI píše kód za tebe. Přednáška bude o tom, jak pomocí vibe codingu vytvořit mobilní aplikaci v rekorním čase s nulovou znalostí programovaní. Zní to jako skvělý nápad, ale jen do určité fáze. Projdeme si hlavní výhody, ale také všechny skryté nástrahy a limity tohoto přístupu. Na příkladu vlastní aplikace ukážu, co fungovalo, co ne, a proč bych vibe coding rozhodně nedoporučil na cokoliv většího než základní demo.

    Komu je přednáška určena?

    Pro každého, kdo chce rychle dostat svůj nápad do mobilní aplikace – startupisté, techničtí nadšenci i pro všechny, kdo chtějí vědět, proč zkratka někdy není ta nejlepší cesta.
    13 hlasů
  • 29 author
    Josef Řezníček Včeliště

    Začínáš s e-shopem? Tohle jsou kroky, které ti ušetří čas, nervy i peníze

    Spustit e-shop dnes zvládneš za víkend. Ale co dál? Mnoho začátečníků zbytečně pálí peníze za reklamu, která nefunguje, nebo řeší, jaký plugin na…
    Byznysové téma

    Začínáš s e-shopem? Tohle jsou kroky, které ti ušetří čas, nervy i peníze

    Spustit e-shop dnes zvládneš za víkend. Ale co dál?
    Mnoho začátečníků zbytečně pálí peníze za reklamu, která nefunguje, nebo řeší, jaký plugin na faktury, místo toho, aby přemýšleli, pro koho prodávají a proč by si měl zákazník vybrat právě je. A když už se do marketingu pustí, nevědí, kde začít.

    V této přednášce ti během 30 minut naservíruju to nejdůležitější, co by si měl každý e-shopař vyjasnit ještě před prvním klikem na "Spustit kampaň". A ukážu základní praktiky pro malé e-shopy, jak uspět v marketingu.

    👉 Dozvíš se:

    - Jak si ujasnit, kdo je tvůj zákazník a proč mu máš co říct
    - Jak poznat, že jsi připraven na reklamu
    - Jak se odlišit v moři stejných produktů a e-shopů
    - Proč “mít e-shop” není to samé jako “dělat e-commerce”

    Komu je přednáška určena?

    Tahle přednáška je pro všechny, kteří chtějí vědět, jak úspěšně prodávat na e-shopu, nebo už e-shop mají a chtějí růst.
    12 hlasů
  • 30 author
    Lukáš Vyskočil

    Buďme (k sobě) laskaví

    Jak může laskavost změnit svět, vlastně jen tebe a možná i ten svět. Uvidíme. "Laskavost užijme vždy, když je to možné, vždy je to možné."…
    Osobní rozvoj

    Buďme (k sobě) laskaví

    Jak může laskavost změnit svět, vlastně jen tebe a možná i ten svět.
    Uvidíme.

    "Laskavost užijme vždy, když je to možné, vždy je to možné." Dalajláma

    Docela známý týpek, znáte ho?
    Jdu v jeho stopách, kecám, je o něco slavnější.
    Ovšem šířím laskavost, kde to jde. :-)

    Ukážu ti její sílu. Možná ti to změní život a možná si řekneš - to je CYP.

    Obojí je možné a obojí je v pořádku. :-)

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny lidi, kteří chtějí být lidmi. :-)
    11 hlasů
  • 31 author
    Lucie Sixtová NLP koučka

    Žena a Muž: Proč potřebujeme každý něco jiného?

    Každý z nás funguje trochu jinak – a často to nejsou „nálady“ nebo „lhostejnost“, ale hluboce zakořeněná evoluční nastavení. V této přednášce Vám…
    Osobní rozvoj

    Žena a Muž: Proč potřebujeme každý něco jiného?

    Každý z nás funguje trochu jinak – a často to nejsou „nálady“ nebo „lhostejnost“, ale hluboce zakořeněná evoluční nastavení.
    V této přednášce Vám poodhalím rozdíly mezi ženským a mužským přístupem, které můžete využít ke zlepšení vztahů a komunikace, v podnikání i v osobním životě. Vše s nadhledem, laskavostí a špetkou NLP.

    Komu je přednáška určena?

    Pro muže a ženy, kteří rádi hledají pod povrchem.
    11 hlasů
  • 32 author
    Daniela Doudová MVO Business Accounting s.r.o.

    Proč v éře AI potřebujete účetního víc než kdy dřív

    Umělá inteligence proniká do všech oblastí podnikání a účetnictví není výjimkou. Automatizace rutinních úkonů, prediktivní analýzy a AI asistenti…
    Byznysové téma

    Proč v éře AI potřebujete účetního víc než kdy dřív

    Umělá inteligence proniká do všech oblastí podnikání a účetnictví není výjimkou. Automatizace rutinních úkonů, prediktivní analýzy a AI asistenti slibují revoluci v tom, jak zpracováváme finanční data. Proč tedy paradoxně roste význam lidského účetního?

    Komu je přednáška určena?

    Přijďte, pokud:
    Máte firmu a chcete vědět, co od účetního v éře AI očekávat (a co vyžadovat!)
    Přemýšlíte, zda účetního nahradit softwarem nebo naopak investovat do lepšího
    Chcete pochopit, proč je dnes dobrý účetní cennější než kdy dřív
    10 hlasů
  • 33 author
    Richard Krajník Sázíme Česko

    Jak postavit firmu na 500 let?

    Jako společnost už jsem pochopili, že peníze asi vydělat umíme. Jaké problémy nás tedy přesahují? Jaký odkaz chceme zanechat ve světě? A proč jsou…
    Byznysové téma

    Jak postavit firmu na 500 let?

    Jako společnost už jsem pochopili, že peníze asi vydělat umíme. Jaké problémy nás tedy přesahují? Jaký odkaz chceme zanechat ve světě? A proč jsou nejúspěšnější ty firmy, které řeší ty nejtěžší společenské otázky?

    Komu je přednáška určena?

    CEO, vizionáře a lidi, kteří chtějí měnit svět k lepšímu.
    9 hlasů
  • 34 author
    František Horčičko Kranioladírna

    Kraniálka - gamechanger našich životů

    Zajímá vás, proč byste měli podstoupit NĚCO s tak hrozným názvem jako je "Ošetření kraniosakrální osteobiodynamikou"? NĚCO, co zamaká na vaší…
    Osobní rozvoj

    Kraniálka - gamechanger našich životů

    Zajímá vás, proč byste měli podstoupit NĚCO s tak hrozným názvem jako je "Ošetření kraniosakrální osteobiodynamikou"? NĚCO, co zamaká na vaší psychice, traumatech, dostane vás do klidu, poopraví vám v těle to, co je ještě alespoň trochu opravitelné, pomůže nalézt či posunout vaše osobní hranice, zlepší vám vztahy,... a kdo ví co ještě? A nakonec se dozvědět, že tohle všechno jste vlastně zvládli darovat sobě vy sami? A možná i pár dalších fakt zajímavých informací?

    Komu je přednáška určena?

    Pokud si chceš odpočinout od businessových témat, sníst si v klidu svačinu u něčeho nenáročného, mrknout na přednášku někoho, kdo "nepřednáší", ale "povídá si", chceš poznat někoho pro koho hlavním platidlem nejsou peníze, ale spokojenost a harmonie klienta, a jsi velmi tolerantní láskyplná bytost, tak potom je tohle přesně pro tebe. Možná.
    9 hlasů
  • 35 author
    Vojtěch Paukrt Saleskit

    Jak mění moderní technologie svět B2B byznysu?

    Jak v dnešní době sehnat nové klienty? Dřív se volalo „naslepo“ a obchodníci si informace sháněli, jak se dalo. Dnes mají firmy k dispozici chytrá…
    Byznysové téma

    Jak mění moderní technologie svět B2B byznysu?

    Jak v dnešní době sehnat nové klienty? Dřív se volalo „naslepo“ a obchodníci si informace sháněli, jak se dalo. Dnes mají firmy k dispozici chytrá data, AI a nástroje, díky kterým vědí, komu a kdy se ozvat – a co říct, aby to dávalo smysl.

    Ukážeme vám, jak B2B firmy hledají nové zákazníky – chytřeji, rychleji a s menším počtem zbytečných hovorů.

    Komu je přednáška určena?

    Všem, co se zajímají o B2B byznys a moderní technologie.
    8 hlasů
  • 36 author
    Martin Provazník FIVOKA s.r.o.

    Svěřenský fond pomáhá i běžným smrtelníkům

    Co to je svěřenský fond Co lze vložit do svěřenského fondu Jaké jsou nejčastější důvody pro založení svěřenského fondu Jak funguje Kolik to stojí
    Byznysové téma

    Svěřenský fond pomáhá i běžným smrtelníkům

    Co to je svěřenský fond
    Co lze vložit do svěřenského fondu
    Jaké jsou nejčastější důvody pro založení svěřenského fondu
    Jak funguje
    Kolik to stojí

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kteří mají majetek, který chttějí ochránit před všemi možnými i nemožnými riziky. Pro ty, kteří řeší složitě rodinné a mezigenerační vztahy, kteří podnikají, starají se o znevýhodněné dítě a zajímá je, jak nastavit pravidla hry, aby jejich vybudovaný majetek nepřišel vniveč.
    7 hlasů
  • 37 author
    Erika Doniecová

    Barvy: využití, historie, ale i drama

    Za posledních pár let jsem nasbírala dost znalostí o barvách ... a zjistila jsem, že je tam i spousta zajímavostí vhodných ke sdílení. Jak lidé…
    Technické téma

    Barvy: využití, historie, ale i drama

    Za posledních pár let jsem nasbírala dost znalostí o barvách ... a zjistila jsem, že je tam i spousta zajímavostí vhodných ke sdílení. Jak lidé vnímali barvy stovky či tisíce let zpátky? Jaká byla cena barev a jaká je teď? Proč není vhodné používat některé barvy na některých místech?
    Chtěla bych vám ukázat pár zajímavých faktů o barvách včetně pár dramatických situacích, které se odehrávaly v minulosti, a které můžeme sledovat i teď.

    Komu je přednáška určena?

    Přednáška je pro všechny, kteří by chtěli slyšet pár faktů, a naučit se více o historii barev a zároveň otevřít nové možnosti jak vidět věci kolem sebe.
    V nejhorším případě budete mít pár faktů, které můžete nasdílet u piva.
    5 hlasů
  • 38 author
    Pavel Železný Pracovna.cz | PODCASTERS.cz |…

    (Skoro) vše co vím o PODCASTECH

    (NE)Přednáška o Podcastech... Trochu mého mluvení, ale primárně diskuze, ve které vám chci předat maximum toho co vím a umím po 1000+ hodinách…
    Byznysové téma

    (Skoro) vše co vím o PODCASTECH

    (NE)Přednáška o Podcastech...
    Trochu mého mluvení, ale primárně diskuze, ve které vám chci předat maximum toho co vím a umím po 1000+ hodinách natočených podcastů pro klienty i vlastní tvorby.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny lidi a firmy, kdo přemýšlejí nebo už začali s podcastem a chtějí ho dělat lépe, sdílet formátem "dávej ber".
    Zaměřím se víc na to, co z podcastu chcete, a zkusím odpovědět na to, jak to z toho dostat. :)
    1 hlasů
  • 39 author
    Zuzana Koláčková Podnikatelky SOBĚ

    Zacíleno na úspěch - Ideální klient pod lupou

    Na začátku podnikání řešíme logo a barvy, ale často chybí to nejdůležitější – pro koho to vlastně celé děláme. Na workshopu ti pomůžu ujasnit si, kdo…
    Byznysové téma

    Zacíleno na úspěch - Ideální klient pod lupou

    Na začátku podnikání řešíme logo a barvy, ale často chybí to nejdůležitější – pro koho to vlastně celé děláme.
    Na workshopu ti pomůžu ujasnit si, kdo je tvůj ideální klient, proč na něm stojí celé podnikání a jak s těmito informacemi pracovat v praxi.
    Protože když víš, kdo je tvoje cílovka a jak toho využít, všechno do sebe začne zapadat.

    Komu je přednáška určena?

    Pro začínající podnikatele i ty, kteří už nějakou dobu podnikají, ale stále tápou, komu vlastně své služby nebo produkty nabízejí. Pokud máš pocit, že mluvíš ke všem, ale nikdo neposlouchá, tahle přednáška je právě pro tebe.
    0 hlasů