Registrovaných přednášek: 34
  • 1 author
    Mário Roženský

    Mastermind - aneb, když okolo sebe nemáš podnikatelské kamarády.

    Pokud bych měl ve svém podnikání najít jednu věc, která mi dlouhé roky přináší nejlepší ROI, tak je to Mastermind. Jsem členem několika mastermindů…

    Mastermind - aneb, když okolo sebe nemáš podnikatelské kamarády.

    Pokud bych měl ve svém podnikání najít jednu věc, která mi dlouhé roky přináší nejlepší ROI, tak je to Mastermind. Jsem členem několika mastermindů současně s různým zaměřením již 7 let nepřetržitě. A právě tam vznikly jedny z nejlepších nápadů a současně mě ostatní podrželi, když mi v podnikání bylo nejhůře.

    Ve své přednášce vám povím, co to mastermind je, jak hledat lidi, na co si dát pozor, jak si nastavit pravidla a hromadu dalších zkušeností ze zákulisí.

    Komu je přednáška určena?

    Pro podnikatele i freelancery, kteří se chtěli bavit o podnikání, ale nemají ve svém okolí nikoho, s kým by mohli.
  • Paper IT

    Můj experiment výuky IT s pomocí papíru, tužky a kombinace několika designérských metod, který jsem provedl ve výuce na základní škole. Co jsem…

    Paper IT

    Můj experiment výuky IT s pomocí papíru, tužky a kombinace několika designérských metod, který jsem provedl ve výuce na základní škole. Co jsem zjitil, objevil, kde jsem zfailil a jak jsem se poučil

    Komu je přednáška určena?

    Pro zvědavé lidi s otevřenou myslí.
  • 3 author
    Tomáš Polák Owlcure

    Marketingová automatizace s lidskou tváří

    Jak zvýšit výkon webů jejich personalizací, zacílenými e-maily nebo třeba facebook messenger boty? Jak zapojit umělou inteligenci ale zachovat…

    Marketingová automatizace s lidskou tváří

    Jak zvýšit výkon webů jejich personalizací, zacílenými e-maily nebo třeba facebook messenger boty? Jak zapojit umělou inteligenci ale zachovat kvalitní obsah? Jsme startup kolínských rodáků, který se snaží prosadit mezi globální hráče v oblasti marketingové automatizace, ale tahle přednáška nebude o self promu. Probereme si konkrétní příklady scénářů marketingové automatizace využívaných od malých e-shopů po velké korporace.

    Komu je přednáška určena?

    Pro markeťáky i nemarkeťáky.
    Pro e-shopaře a majitele webů.
    Pro fanoušky nových technologií a trendů.
  • 4 author
    Petr Handlíř Petr Handlíř

    Jak jsem na vánoce díky reklamě na Facebooku zvýšil tržby Brašnářství Tlustý o 37 %

    Reklamám na Facebooku jsem propadnul v 19 letech, kdy mi pomáhaly generovat milionové obraty v mém e-shopu s pánskou módou každý měsíc. Tehdy jsem…

    Jak jsem na vánoce díky reklamě na Facebooku zvýšil tržby Brašnářství Tlustý o 37 %

    Reklamám na Facebooku jsem propadnul v 19 letech, kdy mi pomáhaly generovat milionové obraty v mém e-shopu s pánskou módou každý měsíc. Tehdy jsem pochopil jak funguje byznys a taky, jak může firma pomocí reklam na Facebooku vydělat balík. Dnes se starám o kampaně klientům jako jsou Brašnářství Tlustý, Ytong, Velux, Aktin či Newton College. Na Facebooku už proinvestoval přes 28 milionů korun.
    Na přednášce bych se s vámi rád podělil o konkrétní tipy jak nad reklamou na Facebooku přemýšlím a jak z ní dostat maximum. Nebojím se sdílet maximum ze svého know-how:).

    Komu je přednáška určena?

    - pro markeťáky, kteří pracují s reklamou na Facebooku a nebo by chtěli začít
    - pro podnikatele, kteří s reklamou na Facebooku aktivně pracují a nebo by chtěli začít
    - pro každého, kdo se chce dozvědět něco nového a zajímavého
  • 5 author
    Petra Dolejšová eLegal advokátní kancelář s.r.o.

    AHA momenty mého podnikání

    Pět let rozjezdu vlastní advokátní kanceláře. Značka, která má na trhu své místo, skvělý tým, skvělé ohlasy, spokojení klienti. Kolik ALE a SAKRA se…

    AHA momenty mého podnikání

    Pět let rozjezdu vlastní advokátní kanceláře. Značka, která má na trhu své místo, skvělý tým, skvělé ohlasy, spokojení klienti. Kolik ALE a SAKRA se skrývá za rozjezdem byznysu? Co bych si přála vědět předtím, než jsem se nechala vložit do obchodního rejstříku? A proč jsem vděčná za mnohaletý trénink parakotoulů?

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kteří se pouští do svého byznysu, a budou za pár let říkat: jo AHA!
  • 6 author
    Radek Viktor Haštaba Radek Viktor Haštaba a…

    Efektivní práce s podvědomím pro lepší život. / Jak fungujeme jako Člověk? Jaké jsou naše možnosti i omezení?

    Vaše PODVĚDOMÍ určuje, jak budete myslet. Vaše myšlenky určují, jaká budou Vaše rozhodnutí. Vaše rozhodnutí určují co opravdu učiníte a Vaše činy…

    Efektivní práce s podvědomím pro lepší život. / Jak fungujeme jako Člověk? Jaké jsou naše možnosti i omezení?

    Vaše PODVĚDOMÍ určuje, jak budete myslet. Vaše myšlenky určují, jaká budou Vaše rozhodnutí. Vaše rozhodnutí určují co opravdu učiníte a Vaše činy určují Vaše výsledky. Pojďte se spolu se mnou podívat na metodu, jak pracovat se svým PODVĚDOMÍM. Pokud se tak rozhodnete, čeká Vás fascinující proces.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny kdo chtějí věci ve svém životě efektivně měnit a nebojí se projít zajímavým, ale nelehkým procesem.
  • 7 author
    Pavel Ungr Rumrock & Alkohol.cz

    Tyhle rumy nejsou pro starý!

    Myslíte, že chlapi to mají rádi tvrdý a holky zase sladký? Chyba lávky! Ukážu vám, že u rumů to neplatí. Připravte se na Tour de rum - zažijete vše,…

    Tyhle rumy nejsou pro starý!

    Myslíte, že chlapi to mají rádi tvrdý a holky zase sladký? Chyba lávky! Ukážu vám, že u rumů to neplatí. Připravte se na Tour de rum - zažijete vše, o čem jste se báli jen přemýšlet. Přijďte maximálně střízliví, prosím!

    Komu je přednáška určena?

    Pro lidi co mají rádi rumy.
    Pro lidi co nemají rádi rumy.
    Pro lidi co neznají rumy.
    Pro lidi co milují rumy.
    Pro lidi co milují Pavla Ungra.
    Pro lidi co milují SEO.
    Pro lidi co milují Kolín.
    Pro lidi co milují RedBit.
    Pro lidi co milují Barcamp Kolín.
  • 8 author
    Josef Řezníček Včeliště

    Jak vytvořit trvalý zdroj zákazníků pomocí obsahu + kniha zdarma pro vás

    Seznamte se s příběhem naší marketingové agentury Včeliště. Jak se nám pomocí obsahového marketingu podařilo dosáhnout toho, že se nám dnes každý den…

    Jak vytvořit trvalý zdroj zákazníků pomocí obsahu + kniha zdarma pro vás

    Seznamte se s příběhem naší marketingové agentury Včeliště. Jak se nám pomocí obsahového marketingu podařilo dosáhnout toho, že se nám dnes každý den ozývají noví zájemci o naše služby a chtějí od nás pomoct s marketingem. A jak můžete zapojit obsahový marketing do podnikání i vy. Na každého účastníka čeká zdarma výtisk mé zbrusu nové knihy o obsahovém marketingu.

    Komu je přednáška určena?

    Všem, kteří mají své podnikání, pracují ve firmě, kde řeší marketing, nebo přemýšlí o tom, jak se lépe propagovat na internetu.
  • 9 author
    Jakub Bouček Redbit s.r.o.

    Google Script – mocný a neznámý

    Google přišel před lety s až hanebně jednoduchou myšlenkou, jak propojit své služby a umožnit uživatelům automatizovat svoji práci. Nazval ji Google…

    Google Script – mocný a neznámý

    Google přišel před lety s až hanebně jednoduchou myšlenkou, jak propojit své služby a umožnit uživatelům automatizovat svoji práci. Nazval ji Google Script. Pokud se o automatizaci zajímáte, tak jistě znáte API. Google má svoje API velmi robusní a košaté, ale také složité. A nikomu se tak nechce si přes jeho API řešit některé jednodušší úlohy – jenom než se vyřeší implementace, tak nad tím člověk mnohdy stráví hodinu.

    Proto je tu Google Script, který veškerou omáčku kolem implementace vyřeší za vás, že z projektu nakonec zbyde jen ten… script. JavaScript. A ten se prostě spustí.

    Přesto má ale Google Script několik aspektů, které začátečníků zamotají snadno hlavu. A moje přesnáška vám pomůže ji zase rozmotat.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kteří se nebojí napsat řádek kódu a používají Google služby.
    Pro všechny, kteří se považují za fanoušky logopedických vad (garantuji jedinečný zážitek).
    Pro všechny, kteří chtějí poznat něco nového.
    Pro všechny, které jsou do mě zamilované (čas na dotazy bude po přednášce v kabinetu).
  • 10 author
    Veronika Žatečková Barefoot botky

    Barefoot/bosé boty, zdravé chodidlo a s tím i zdravější já

    Při přednášce si uvědomíme funkci chodidla, prstců, klenby, s nožkama si zacvičíme, kdo bude mít zájem, může vyzkoušet lepší cestu pro zdravé nohy…

    Barefoot/bosé boty, zdravé chodidlo a s tím i zdravější já

    Při přednášce si uvědomíme funkci chodidla, prstců, klenby, s nožkama si zacvičíme, kdo bude mít zájem, může vyzkoušet lepší cestu pro zdravé nohy než jsou komerční boty a to tzv. bosé/barefoot boty i ponožkoboty, o kterých také budu povídat.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kteří mají problémy s vbočeným palcem, plochýma nohama, pro sportovce, pro lidi v kanceláři, co jsou narvaní každý den v běžné elegantní, ale úzké obuvi... Pro každého, kdo chce chodit v nejpohodlnějších botách na světě :)
  • 11 author
    Vojtěch Fiala eBRÁNA

    Jak na profesní růst aneb 3 kroky k efektivnímu učení

    Říká se, že nejúspěšnější lidé světa mnohdy čtou až 52 knih ročně. 1 knihu týdně. Někteří z nás nepřečtou ani 1 knihu za měsíc. Jenže nezáleží na…

    Jak na profesní růst aneb 3 kroky k efektivnímu učení

    Říká se, že nejúspěšnější lidé světa mnohdy čtou až 52 knih ročně. 1 knihu týdně. Někteří z nás nepřečtou ani 1 knihu za měsíc. Jenže nezáleží na počtu knih, které přečteme, ale na tom, co si z nich skutečně odnášíme. V této stručné přednášce vám odhalím 3 přístupy k efektivnímu učení.

    Komu je přednáška určena?

    Všichni, kteří mají chuť se učit a s osobním / profesním rozvojem to myslí skutečně vážně.
  • 12 author
    Michal Mrskoč Picards.cz

    Jak jsem se stal senior UX designerem

    Kudy jsem šel a co jsem se při tom naučil. Co důležitého musí umět, znát a mít UXák.

    Jak jsem se stal senior UX designerem

    Kudy jsem šel a co jsem se při tom naučil. Co důležitého musí umět, znát a mít UXák.

    Komu je přednáška určena?

    Pro ty, kdo nevědí, co je UX. A hlavně pro ty, kdo lehce tuší a chtěli by se touto cestou vydat.
  • 13 author
    Martin Kokeš a Jiří Krejčík KoShare, z.s.

    Jak 6 let budujeme v Kolíně komunitu lidí, kteří jsou zapojení do internetových projektů 👍

    V roce 2013 jsme v Kolíně založili coworkingové centrum a od té doby v Kolíně také pořádáme akce pro veřejnost se společnými zájmy. Veřejné přednášky…

    Jak 6 let budujeme v Kolíně komunitu lidí, kteří jsou zapojení do internetových projektů 👍

    V roce 2013 jsme v Kolíně založili coworkingové centrum a od té doby v Kolíně také pořádáme akce pro veřejnost se společnými zájmy. Veřejné přednášky, pravidelné obědy, sportovní aktivity, společné nákupy od farmářů nebo mastermindové skupiny. Podělíme se o naše zkušenosti s budováním komunity, odkryjeme zajímavá čísla a pochlubíme se i s neúspěchy.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kteří se pohybují v oblasti programování, marketingu, internetových projektů a bude je zajímat možnost zapojení do aktivit spolku KoShare.
  • 14 author
    Pavel Tlapák PavelTlapak.cz

    Jak začít s optimalizací konverzního poměru webu?

    Pavel přes 12 let pomáhá e-shopům optimalizovat obchodní výkonnost. Každý asi dnes řeší to, jak dobře jeho web dokáže prodat. Jakým způsobem ale máme…

    Jak začít s optimalizací konverzního poměru webu?

    Pavel přes 12 let pomáhá e-shopům optimalizovat obchodní výkonnost. Každý asi dnes řeší to, jak dobře jeho web dokáže prodat. Jakým způsobem ale máme k UX a CRO webu přistupovat, aby to mělo skutečné výsledky? Můžete s optimalizací konverzního poměru začít sami hned teď? A jaké metody k tomu využít? Na to vše si v přednášce odpovíme. Navíc si ukážeme několik konkrétních postupů, které zavedete do praxe už třeba o přestávce.

    Komu je přednáška určena?

    Pro majitele webů a e-shopů, markeťáky i ty, kteří chtějí na internetu své projekty teprve rozjíždět.
  • 15 author
    Jiří Krejčík JIRKONT s.r.o.

    Nejčastější SEO problémy 😱 na webech a proč se jim věnovat

    Ukážu Vám jaké chyby mnohdy nevědomky na svých webech dělají jejich provozovatelé. V jejich očích to mohou být nepodstatné záležitosti, ale ve…

    Nejčastější SEO problémy 😱 na webech a proč se jim věnovat

    Ukážu Vám jaké chyby mnohdy nevědomky na svých webech dělají jejich provozovatelé. V jejich očích to mohou být nepodstatné záležitosti, ale ve výsledku přicházejí o návštěvy z přirozeného hledání. “Nepodstatné” chyby, jsou však znát na konverzích (tržbách). Přednáška nebude o SEO jen obecně, těšit se můžete i na konkrétní příklady, se kterými jsem se za posledních 10 let setkal.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny kdo mají web nebo s nějakým webem pomáhají. Hodí se i těm, kteří teprve svůj web plánují.
  • 16 author
    Pavol Hejný 𝓟𝓪𝓿𝓸𝓵 𝓗𝓮𝓳𝓷𝔂

    🚀 Tvořte úspěšný, ne dokonalý produkt❗

    Je pro úspěšné spuštění softwarového projektu potřeba vyladit všechny detaily? Rozhodně ne! Čím dřív aplikaci spustíte, tím dříve můžete sbírat…

    🚀 Tvořte úspěšný, ne dokonalý produkt❗

    Je pro úspěšné spuštění softwarového projektu potřeba vyladit všechny detaily?

    Rozhodně ne! Čím dřív aplikaci spustíte, tím dříve můžete sbírat cenný feedback a vytvořit takový produkt, který uživatelé opravdu chtějí. Na základě zkušeností z mnoha úspěšných i neúspěšných projektů vám povím, na co se před prvním spuštěním vykašlat a co se naopak zaměřit.

    Komu je přednáška určena?

    Pro ty, co mají nápad na softwarový projekt a chtějí ho dostat k reálným zákazníkům.
  • 17 author
    Martin Volenec

    Za památkami do Kyjeva, za radiací do Chernobylu a za studenou válkou do Pervomajsku!

    V minulém roce jsem na 10 dní odcestoval na Ukrajinu. Prošel Kyjev křížem krážem, absolvoval 2-denní zájezd do Chernobylu a na jeden den okusil…

    Za památkami do Kyjeva, za radiací do Chernobylu a za studenou válkou do Pervomajsku!

    V minulém roce jsem na 10 dní odcestoval na Ukrajinu. Prošel Kyjev křížem krážem, absolvoval 2-denní zájezd do Chernobylu a na jeden den okusil pachuť studené války v roli důstojníka raketové základy Pervomajsk, kde se nacházely jaderné hlavice mířící na tenkrát nenáviděné imperialistické Spojené státy. A to vše bez úhony a jediného problému.

    V mé přednášce bych rád předal zkušenosti, zážitky a doporučení. Vše doprovázeno fotkami, fakty a příhodami. Rád bych sdělil, že se jedná o skvostnou a nádhernou zemi, která má rozhodně co nabídnout a není důvod se jí bát.

    Komu je přednáška určena?

    Pro lidi, co mají rádi cestování.
    Pro lidi, co mají rádi dobrodružství.
    Pro lidi, co se nebojí.
    Pro lidi, co chtějí slyšet příběhy, které se vám na lehátku u moře nestanou.
    Pro lidi, co chtějí slyšet i ty smutné, či nesmyslné(utopické) příběhy a reálie.
  • 18 author
    Janka Chudlíková Janka Chudlíková, s. r. o.

    90 % problémů je jen v Tvojí hlavě...

    Na co myslíš, tím se stáváš... Neurověda prokazuje, že 90 % problémů je výsledkem našeho způsobu myšlení a chování. Už samotná myšlenka spouští…

    90 % problémů je jen v Tvojí hlavě...

    Na co myslíš, tím se stáváš... Neurověda prokazuje, že 90 % problémů je výsledkem našeho způsobu myšlení a chování. Už samotná myšlenka spouští měřitelné biologické reakce v našem těle. Máme však svobodu volby v každé situaci. Svůj postoj k tomu, co se nám děje, si můžeme vybrat a dá se tomu naučit. Kontrolou svého myšlení a své pozornosti si můžeme vytvořit takový život, jaký chceme mít. Dám Ti 3 tipy, jak můžeš svoje problémy řešit konstruktivně a kreativně.

    Komu je přednáška určena?

    Pro ty, pro které je osobní rozvoj a práce na sobě životním stylem.
    Pro ty, kteří se ocitli na životní křižovatce.
    Pro ty, které to nějak semlelo a jsou dole.
  • 19 author
    Honza Kulda Freelo

    Neboj se a dělej změny

    Nikdo nemá rád změny. A právě proto je dobré je dělat. Budu mluvit o malých změnách, které můj život změnily hodně. Chci inspirovat ke změnám i tebe.…

    Neboj se a dělej změny

    Nikdo nemá rád změny. A právě proto je dobré je dělat. Budu mluvit o malých změnách, které můj život změnily hodně. Chci inspirovat ke změnám i tebe. Stačí málo a získáš hodně. Recept je jednoduchý, ale dodržet ho už těžší. Ukážu ti, jak na to.

    Komu je přednáška určena?

    Pro každého kdo cítí, že by v životě chtěl víc a neví jak na to.
  • 20 author
    Lucie Haberlová CleverStart

    Dá se v ČR uživit blogováním - i když nejste TOP 10 fashion blogerka nebo přisprostlý youtuber?

    Může se nepříliš známá blogerka uživit blogováním? Vyzkoušela jsem nespočet způsobů, jak zpeněžit psaní blogu. Reklamy, affiliate, infopodnikání,…

    Dá se v ČR uživit blogováním - i když nejste TOP 10 fashion blogerka nebo přisprostlý youtuber?

    Může se nepříliš známá blogerka uživit blogováním?

    Vyzkoušela jsem nespočet způsobů, jak zpeněžit psaní blogu. Reklamy, affiliate, infopodnikání, spolupráce - a pár dalších. Některé fungují skvěle, jiné nečekaně přinesly třeba jen 20 korun ročně...

    Zajímá vás, do čeho se pustit, pokud vás baví psát a chcete si blogováním přivydělat? Nebo se jím přímo živit? Jak monetizovat osobní blog a přitom neodradit čtenáře?

    Ukážu vám, jak to dělám já. A ano, živí mě to.

    Komu je přednáška určena?

    Pro každého, kdo má svůj web. A nebo se na něj chystá.
  • 21 author
    Jiri Strunc LC Tools

    Nechte se zaměstnat vlastními dětmi, aneb jak se dá podnikat v kreativním hobby segmentu.

    Přes 10 let jsem v korporátu čekal na podnikatelský nápad a nakonec mi ho vybrala vlastní 12letá dcerka. Ukážu vám, jak se dá s robustným produktem s…

    Nechte se zaměstnat vlastními dětmi, aneb jak se dá podnikat v kreativním hobby segmentu.

    Přes 10 let jsem v korporátu čekal na podnikatelský nápad a nakonec mi ho vybrala vlastní 12letá dcerka.
    Ukážu vám, jak se dá s robustným produktem s dobrým designem uchytit i v malém segmentu ve světě za velkou louží.
    Vysvětlím, jak je důležité být v kontaktu se svým zákazníkem na sociálních sítích od samého začátku vzniku produktu.
    A nakonec prozradím jak snadno využívat outsourcing logistiky přes Amazon.com

    Komu je přednáška určena?

    Pro lidi, kteří hledají inspiraci a nebo know how, jak s tím začít a nepřestat.
    A nebo pro ty, co mají produkt, ale neví jak ho dostat za velkou louži.
  • Jak na stres?!

    Chceš jednoduchou techniku, která pomáhá miliónům lidí se stresem? Funguje jako prevence, ale také pomáhá rozpustit současný stres, který už v sobě…

    Jak na stres?!

    Chceš jednoduchou techniku, která pomáhá miliónům lidí se stresem? Funguje jako prevence, ale také pomáhá rozpustit současný stres, který už v sobě máme. Technika je pro každého, jak mladé, tak i ty starší. Podpořena stovkami vědeckých studií. Může pomoci se soustředěním, pamětí, kreativitou, (mentální) stabilitou, ale také se sportovními výkony a zdravím obecně.

    Motto techniky: „Čím míň se snažíš, tím líp to funguje; čím míň se snažíš, tím víc získáš“.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kteří chtějí udělat něco pro sebe. Pro ty, kteří chtějí vzít svůj život do svých rukou.
  • 23 author
    Petr Rubáček REMEMBERSHIP_

    DesignThinking Mindset

    Úvod do Design Thinkingu, tedy přístupu, který například pomáhá zlepšovat end of life péči pacientů, díky spolupráci doktory s designéry. Design…

    DesignThinking Mindset

    Úvod do Design Thinkingu, tedy přístupu, který například pomáhá zlepšovat end of life péči pacientů, díky spolupráci doktory s designéry. Design Thinking je framework, který umožňuje spolupracovat různorodým týmům na zlepšování zákaznických zkušeností, produktů a služeb. Vysvětlíme kde se vzal, k čemu je dobrý a dáme spoustu tipů, jak s ním začít.

    Komu je přednáška určena?

    Všechny, které zajímá jak se ponořit do své práce hlouběji. Jak s klienty vytvářet společné týmy, které jdou za společným cílem. Tedy jak získat Design Thinking mindset, dle kterého v REMEMBERSHIP pracujeme. Ať už jste designér nebo markeťák v korporaci, ukážeme vám s jistotou aspoň 1 věc, která se vám bude hodit.
  • 24 author
    Ondřej Pospíšil Freelancer

    Uklízejte si po sobě! Pár zázračných tipů, jak mít v designu pořádek a přehled

    Představte si, že dostanete od někoho zdrojový soubor s grafikou, na které musíte pokračovat. Nadšení vás ale přejde, jakmile si otevřete soubor a…

    Uklízejte si po sobě! Pár zázračných tipů, jak mít v designu pořádek a přehled

    Představte si, že dostanete od někoho zdrojový soubor s grafikou, na které musíte pokračovat. Nadšení vás ale přejde, jakmile si otevřete soubor a chcete začít pracovat. Chaos ve skupinách a vrstvách, nepojmenované artboardy, typografie rozházená a navíc všude jinak. Zkrátka nic na svém místě. Podělím se s vámi o to, proč je fajn udržovat strukturu a jak se díky ní, rychleji posouvat. Ukážu vám, jak si nastavit projekt tak, aby byl jednoduchý na správu a nešíleli z něj všichni okolo.

    Komu je přednáška určena?

    Designérům, kodérům a všem, kdo se motají kolem příprav webu.
  • 25 author
    Lída Charvátová na volné noze

    Jak říci NE ústně i písemně

    Umíte říkat NE bez pocitu viny? Nebo raději řeknete ANO ve chvíli, kdy cítíte, že byste měli vyslovit jasné a sebejisté NE? Někoho odmítnout je…

    Jak říci NE ústně i písemně

    Umíte říkat NE bez pocitu viny? Nebo raději řeknete ANO ve chvíli, kdy cítíte, že byste měli vyslovit jasné a sebejisté NE? Někoho odmítnout je nepříjemné, ale dá se to naučit. Na příkladech si ukážeme, jak pronést NE, a přitom dát druhé straně najevo respekt a cítit se dobře. Zjistíme, že něco odmítnout nebo nesouhlasit nám může výrazně usnadnit život. Jak řekla jedna účastnice kurzu Síla pozitivního nesouhlasu: „Řeknu NE a nic se mi nestane.“

    "Ne" vyslovené z nejhlubšího přesvědčení znamená více než "ano", jehož cílem je udělat někomu radost, nebo, a to je ještě horší, vyhnout se problémům. " Mahátma Gándhí.

    Komu je přednáška určena?

    Pro ty, kdo jsou v životě zahlceni, protože neumějí odmítat.
    Pro všechny, kdo se chtějí inspirovat, jak jednat pozitivně s důrazem na vztahy.
  • 26 author
    Marek Čevelíček Liquid Design s.r.o.

    Byznysové lekce, které mi daly lekci. 15 let a MASO rovnou do ruky 🐙

    Strastiplná cesta plná odvahy, strasti a cesty. Příběh jako vyšitý z kroniky o neohroženém Skautovi, otevírající otázky, jako "Kdo je Skaut? A proč…

    Byznysové lekce, které mi daly lekci. 15 let a MASO rovnou do ruky 🐙

    Strastiplná cesta plná odvahy, strasti a cesty. Příběh jako vyšitý z kroniky o neohroženém Skautovi, otevírající otázky, jako "Kdo je Skaut? A proč byl neohrožený?".

    Komu je přednáška určena?

    Všichni, kteří neradi prošlapují cesty a opakují chyby. Will be fun 😎
  • 27 author
    Daniel Nytra 🦵 (čtěte: na volné noze)

    🤖🤖🤖 365 dní s chatovacím robotem [FB Messenger]

    Reálné tipy 👍 pro přípravu a práci s Manychat aplikací, která dokáže získat nové klienty pro vaše podnikání. Přes rok testuji v malých i velkých…

    🤖🤖🤖 365 dní s chatovacím robotem [FB Messenger]

    Reálné tipy 👍 pro přípravu a práci s Manychat aplikací, která dokáže získat nové klienty pro vaše podnikání.

    Přes rok testuji v malých i velkých projektech systém Manychat.com. Do 2 let ho budou používat firmy v ČR. Tipy vám otevřou nové možnosti tohoto úžasného nástroje.

    Manychat ve spojení s Facebook Messengerem nenahrazuje jiné komunikační kanály (email, sms apod.), ale krásně doplňuje marketingový mix.

    Komu je přednáška určena?

    Ideální pro:
    - aktivní podnikatele
    - znuděné markeťáky
    - prokrastinující lidi na volné noze

    ... prostě pro všechny lidi, kteří hledají nové cesty
  • 28 author
    Jan Řezáč House of Řezáč

    Uživatelský výzkum

    Váš projekt musí být založen na potřebách lidí. Pokud není, stane se černou dírou na peníze a může poškodit vaši značku. Je jedno zda děláte software…

    Uživatelský výzkum

    Váš projekt musí být založen na potřebách lidí. Pokud není, stane se černou dírou na peníze a může poškodit vaši značku. Je jedno zda děláte software, zakládáte kavárnu nebo plánujete strategii.

    Uživatelský výzkum je sada činností, která vám pomůže nahlédnout do hlav a srdcí lidí tam venku a odhalit vám s různou mírou jistoty jejich potřeby, obavy, mýty či chování. Je to nástroj, skrze který můžete informovat svoje rozhodnutí a zvýšit šanci projektu na úspěch.

    Komu je přednáška určena?

    Lidi, kteří něco dělají pro další lidi
  • 29 author
    Dalibor Muráň

    Z 0 km na 100 km běhu za 2 roky aneb jak správně začít a pokračovat s běháním

    Přednáška se bude zabývat problematikou běhu, jeho správnou technikou a tipy jak bezpečně začít s běháním. Probereme spolu, jak postupně natrénovat…

    Z 0 km na 100 km běhu za 2 roky aneb jak správně začít a pokračovat s běháním

    Přednáška se bude zabývat problematikou běhu, jeho správnou technikou a tipy jak bezpečně začít s běháním. Probereme spolu, jak postupně natrénovat na svých prvních 10km a jak své fyzické a psychické hranice posunout ještě dále. Poslední část přednášky bude věnována ultramaratonům.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kteří chtějí s běháním začít, ale i pro ty, kteří se mu už věnují a chtějí se dále zlepšovat.
  • 30 author
    Jakub Dostál

    Jednoduché tipy pro snižování tvorby vlastního odpadu

    Doma už poctivě třídíte a možná máte vlastní láhev na vodu nebo kelímek na kafe. Co dalšího ale můžete udělat proto, abyste neprodukovali zbytečný…

    Jednoduché tipy pro snižování tvorby vlastního odpadu

    Doma už poctivě třídíte a možná máte vlastní láhev na vodu nebo kelímek na kafe. Co dalšího ale můžete udělat proto, abyste neprodukovali zbytečný odpad a neohrožovali tak naši planetu? Přesně to se dozvíte na mojí přednášce. Ukážu vám několik praktických tipů, které vám pomohou denně redukovat odpad na minimum. Jednoduše a téměř bez omezování vlastního pohodlí ;-)

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kteří nad problémem s přibývajícím množstvím odpadu nezavírají oči, ale i pro ty, kteří si zatím myslí, že se jich to netýká.
  • 31 author
    Karel Dytrych Freelo

    📣 Z podpalubí podcastu Z podpalubí

    Co jsem zažil díky natáčení podcastu? Na co si dát pozor? Co mě vykoupalo? Nejlepší myšlenky skvělých hostů.

    📣 Z podpalubí podcastu Z podpalubí

    Co jsem zažil díky natáčení podcastu? Na co si dát pozor? Co mě vykoupalo? Nejlepší myšlenky skvělých hostů.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny milé barcampisty, kteří mají rádi Karla :-)
  • 32 author
    Ladislav Vitouš PPC týpek

    Lidé vs. roboti aneb budoucnost lidské práce (nejen) v PPC

    Automatizace, umělá inteligence, roboti. To co bylo dříve námětem sci-fi knížek, je dnes už dávno skutečností. Jaká je budoucnost lidské práce a jak…

    Lidé vs. roboti aneb budoucnost lidské práce (nejen) v PPC

    Automatizace, umělá inteligence, roboti. To co bylo dříve námětem sci-fi knížek, je dnes už dávno skutečností. Jaká je budoucnost lidské práce a jak se bránit tomu, aby vám roboti nesebrali obživu?
    Přináším pohled nejen z oblasti PPC kampaní, které už jsou dnes do značné míry optimalizované pomocí umělé inteligence, ale zamýšlím se také nad obecnějšími aspekty tohoto kontroverzního tématu.

    Komu je přednáška určena?

    Přednáška je určena každému, kdo zvažuje volbu budoucího povolání, ale i všem, kdo se zajímají o moderní technologie a trendy.
    A také všem, se zájmem o PPC.
  • 33 author
    Václav Prak RAYNET

    Jak si při obchodování udržet čistou hlavu a nedělat kraviny

    Obchod je nádherná disciplína, ve které se můžeš spolehnout na jednu věc – permanentní změnu. Přesto jde prodávat systematicky, mít čistý stůl i…

    Jak si při obchodování udržet čistou hlavu a nedělat kraviny

    Obchod je nádherná disciplína, ve které se můžeš spolehnout na jednu věc – permanentní změnu. Přesto jde prodávat systematicky, mít čistý stůl i dobře odhadovat budoucí výsledky. Pojď se s námi pobavit o základních kamenech efektivního řízení obchodu. A nebudou chybět ani Cimrmanovská zjištění „kudy cesta nevede…“.

    Komu je přednáška určena?

    Tento workshop jsme připravili nejen pro freelancery, ale také pro obchodníky, obchodní manažery nebo majitele firem – zkrátka pro všechny, kteří vědí, že obchod je hlavní hybatel našich firem a byznysů.
  • 34 author
    Alex Jura

    Jarní úklid našeho slovníku

    Že oficiální dopis nebo e-mail musí nějak vypadat, to dá rozum. Jak ho ale napsat, aby byl "oficiální" tak akorát? Máte pocit, že při psaní opakujete…

    Jarní úklid našeho slovníku

    Že oficiální dopis nebo e-mail musí nějak vypadat, to dá rozum. Jak ho ale napsat, aby byl "oficiální" tak akorát? Máte pocit, že při psaní opakujete stále stejné fráze? Něco jste se naučili ve škole, něco prostě kopírujete, protože „tak se to dělá“… a dělá se to tak doopravdy?

    Přednáška je zaměřená na fráze, zažitá slovní spojení a klišé - věci, které naše sdělení posouvají zpět do 19. století - a na jejich rozpoznání a náhradu modernějšími výrazy. Tipy na jednoduché a srozumitelné psaní bez zbytečných korporátních a "úřednických" nešvarů.

    Komu je přednáška určena?

    Pro všechny, kdo chtějí líp psát.
    Pro pisatele se zájmem o češtinu.
    Pro ty, kdo hledají inspiraci pro své vyjadřování.